본문 바로가기

음악

[음악] Radiohead - Creep

When you were here before,
당신이 여기 계셨을때,
Couldn't look you in your eye
감히 당신의 눈을 쳐다볼 엄두도 못냈죠...
You're just like an angel,
당신은 천사같아요,
Your skin makes me cry
당신의 살결을 보면 눈물만 흘러요...

You float like a feather in a beautiful world
이 아름다운 세상에 당신은 깃털처럼 떠있네요...
I wish I was special
내가 특별했으면 좋겠는데
You're so fucking special
당신은 좆나 특별한데

But I'm a creep,
하지만 나는 변태인걸,
I'm a weirdo
나는 이상한놈인걸
What the hell am I doin' here?
난 여기서 뭘하는거지?
I don't belong here
나 같은놈이 있을곳이 아닌데...

I don't care if it hurts,
아파도 괜찮아요
I wanna have control
힘(1)을 가지고싶어요
I want a perfect body
완벽한 육체를 원해요
I want a perfect soul
완벽한 영혼을 원해요

I want you to notice when I'm not around
내가 주위에 없을때 당신이 눈치챘으면 좋겠네요
You're so fucking special
당신은 좆나 특별한데
I wish I was special
나도 특별했으면 좋겠는데

She's running out again
그녀가 다시 달려간다
She's running out
그녀가 달린다
She run run run run...
그녀가 달린다, 달린다, 달린다, 달린다,
run...
달린다...

Whatever makes you happy
당신을 기쁘게 하는거라면 뭐든지,
Whatever you want
당신이 원하는거라면 뭐든지
You're so fucking special
당신은 좆나 특별한데
I wish I was special
나도 특별했으면 좋겠는데